.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرفداران فتنه گران در مجلس چه کسانی هستند!؟
در هنگام طرح شعار نمایندگان علیه موسوی، کروبی و خاتمی در صحن مجلس حدود 20 نفر از نمایندگان با اکثریت مجلس همکاری نکرده و بر صندلی خود نشستند.
طرفداران فتنه گران در مجلس چه کسانی هستند!؟

در هنگام طرح شعار نمایندگان علیه موسوی، کروبی و خاتمی در صحن مجلس حدود 20 نفر از نمایندگان با اکثریت مجلس همکاری نکرده و بر صندلی خود نشستند.

به گزارش شمال نیوز ، برخی از چهره‌های فراکسیون اقلیت مجلس از جمله محمدرضا تابش نماینده اردکان، علی محمد مقیمی نماینده خمین، محسن نریمان نماینده بابل، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، علی اکبر نماینده یزد از نمایندگانی بودند که در واکنش به عملکرد 180 نماینده دیگر در محکومیت سران فتنه و اغتشاشات روز گذشته بر صندلی خود نشستند و شعاری ندادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 27 بهمن 1389
باکمال تاسف برای دوستان شمال نیوزکه عجول هستندآقای خباز دیروزدرصحن مجلس بابت محکومیت اتفاقات 25بهمن نطق داشتنددروغ تااین حد؟
نا شناس 27 بهمن 1389
درسته نمایندگان دیگه چرا روی صندلیهای خود نشستند
نا شناس 28 بهمن 1389
قبل اینکه اسم دیگرانو بیارین بهتره قبلش علتشونو بپرسین
نا شناس 28 بهمن 1389
مجلس به وظيفه قانوني خود عمل كند نه اوباش گري و شعار داد ن . بودجه توسط دولت به مجلس داده نمي شود كداميك از همين به اصطلاح نمايندگان شعاري به آن اعتراض كردند به اقدامات غير قانوني دولت اعتراض كردند؟ عاقلانه ترين كار را افرادي كردند كه بر كرسي خود تكيه زدتد چون متكي بر مردم بودندو آنها كه برخواستند متكي بر جاي ديگري خود را مي دانند كه به وظيفه خود عمل نمي كنند . خيانتي بالاتر از اين كه به نام نمايندگي مردم به وظايف خود عمل نكنند . حالا اين دو نفرر بگيريد و اعدام كنيد ولي مشكمل اين است كه اين عده در اآن موقع ناكارامدي خود ر گردن چه كسي بايد بيندازند . پس تنش و درگيري به نفع جريان ضد انقلاب و هوچي گران مجلس است. اميدوارم مردم نمايندگان خود را بهتر بشناسند
حقگو 28 بهمن 1389
لطفا دروغ کمتر بگویید خباز یکی از سخنرانان مجلس در محکومیت از حادثه 25بهمن بود
نا شناس 29 بهمن 1389
يكي از نمايندگاني كه به عنوان سران فتنه بود وحالا سكوت اختيار كرده اقاي نا..بوده .
رضا 29 بهمن 1389
نماینده یزد که به شدت مورد حمایت باند فساد در استان یزد (سفید و دار و دسته اش) می باشد آقای علی اکبر اولیا است که اسمش را ناقص درج نمودید.
نا شناس 30 بهمن 1389
* مگر نمایندگان در نطق و سایر موارد آزاد نیستند چرا فشار می آوردید - مسئولان شمال نیوز جهت گیری غیر منصفانه را کنار بگذارید.
نا شناس 30 بهمن 1389
توجه کنید
مجلس وظیفه اش چیست ؟ قانون گزاری که ماشاالله موفق هستند ؟/// اکنون مسئله بودجه را مطرح کنند که چرا بودجه سال 90 الان به مجلس رفته دلیلش رو هم من می دونم هم مردم و هم شما / ثانیا وظیفه شما دادن حکم و اجرای حکم نیست به شما چه ربطی داره کی باید اعدام بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما که قانون گزار هستید مرز قانون و اجرا را نمی دانید که حکم می دهید بروید به وظیفه خود عمل کنید که شما مملکت را به اینجا کشاندید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.